DIGITÁLIS ÉRETTSÉG, INTELLIGENS KOMMUNIKÁCIÓ ÉS FELHŐ
Az intelligens kommunikációs rendszerek mind olyan mesterséges intelligencia alapú fejlesztések, amelyek célja a munkafolyamatok egyszerűsítése, a munkavállalók tehermentesítése, a vállalkozások piacképessé tétele.
Sokan nem is tudják, hogy milyen sokszínű fejlesztési területet érint az intelligens kommunikáció, emiatt azzal sincsenek tisztában, hogy a KKV-k számára mennyire hasznosak lehetnek ezek az alkalmazások. Manapság az intelligens kommunikációt támogató fejlesztések a virtuális ügyfélszolgálati feladatoktól az ügyfélelégedettségen keresztül az időpontfoglásig, vagy épp a megrendelések felvételétől a hibabejelentésig minden munkafolyamatot támogatnak, és gyakran felhő alapú szolgáltatásokon keresztül működnek.
A digitális fejlesztések felhasználásának csak a fantáziánk szab határt. Erről a témáról beszélt a „Millásreggeli” elnevezésű műsorban Gombár György, az Avaya Magyarország ügyvezetője. A teljes műsor megtekinthető itt: